zondag 18 november 2012

Gezelligheid in de quiltkamer

Gezellig met mijn quiltwerk op de bank met naast mij mijn lieve maine coon Christoma's Mona Lisa. Sinds woensdagavond woont ze nu bij ons omdat haar vrouwtje te weinig thuis was en Mo graag gezellig bij je ligt. En zeg nu zelf is het geen schatje?

Wij, mijn DH, DD en DS zijn heel blij met haar en kunnen haar nu al niet meer missen. En binnenkort mag ze ook mee naar mijn quiltkamer...lekker warm bij de kachel met niet alleen een snorrende Mona maar ook een snorrend naaimachientje.

En oja...vandaag is best spannend want haar dochter Everson's Jaylinn (geboren op onze trouwdag 14 mei 2010) verwacht kittens....dus wordt onze Mona oma. Kijkt mijn dochter mij lief aan met de vraag of we dan ook een kleindochter in huis gaan nemen....ahum.