zondag 17 juni 2012

Quiltvriendin Ageeth en ik gingen....

samen op stap naar de quilthoeve in Naaldwijk.  En wat hebben we weer gesmuld...letterlijk en figuurlijk van de lapjes en de koffie met het lekkers. En na wat stofjes geaaid te hebben kocht Ageeth heel veel moois zie .....   http://me-and-my-needle.blogspot.nl/  en ik bleef natuurlijk niet achter (hihihihi). Binnenkort neem ik wel een foto maar ik kocht prachtige stof voor een stichery. Naast de DJ, de BB maak ik nu ook blokjes van de quilt love is van Rosalie Quinlan. Nu nog ergens een emmertje tijd vandaan halen.


En dan denk je dat je het weer even gehad hebt ...met leuke uitstapjes bedoel ik... maar nee...spontaan ben ik ook naar de QUIP dag in Antwerpen gegaan.

1 opmerking:

Ageeth Dorsman zei

Ja, het is me eindelijk gelukt om je
bij mijn leeslijst te plaatsen. Zag
nu pas, dat je nog een leuk stukje
hebt geplaatst over ons gezellige
uitje en over de QUIP-dag in Antwerpen.Dat zag er heel gezellig
uit!
Nog een fijne zomervakantie verder en
groetjes van Ageeth