vrijdag 5 september 2008

weblog

Vandaag kwam ik op internet op de weblog van Jeannet. Zij gaat naar de quiltbee in Brielle en zelf zit ik er al een tijdje aan te denken daar ook eens heen te gaan. Ze heeft een leuk blog (zie blogvermeldingen onderaan de pagina) en heeft ook al quilts gemaakt waar ik nog mee bezig ben. Ook heeft ze interesse in Mandala tekenen en zelf zit ik er al een tijdje aan te denken een mandala quilt te maken dus wie weet kunnen we daar samen nog eens aan beginnen.
Maar eerst wat quilts afmaken want anders heb ik straks te veel ufo's.

3 opmerkingen:

quilting Jeannet zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
quilting Jeannet zei

Hoi Lydia, het is me gelukt, wat ik je wilde zeggen was dat ik deze week ga beginnen met een chakracurusu bij Toke Dampier in Spijkenisse, heb ik veel zin in. Ik zou zelf een mandalacursus geven, maar heb er vanaf gezien, te druk, en een hobby moet wel een hobby blijven,. als je cursus geeft krijgt het toch een andere lading.
Misschien zien we elkaar nog eens bij het quiltgebeuren !

groetjes, Jeannet

quilting Jeannet zei

Hoi Lydia,
Ik heb net een heel aantal van mijn mandala,s op mijn blog gezet, en ook de laatste van de chakra cursus de afgelopen week.

groetjes, Jeannet