maandag 7 juli 2008

Voorpret en tassen maken.

Op 11 oktober gaan Angeline en ik de prikborddag organiseren. En zo af en toe spreken we al af om het een en ander door te spreken....hoewel....we hebben veel te vertellen op het gebied van patchwork en quilten dus we dwalen nog wel eens af van de organisatie van de prikborddag zelf. Maar wat geeft het....het is gezellig (inclusief appelpunt en heerlijke thee)....en de organisatie.....dat komt wel goed.

Angeline liet mij ook een hele leuke quilttas zien....gemaakt van allemaal vierkantjes en dan zo gevouwen dat het een vorm van een hart krijgt. Enthousiast ging ik aan de slag en de tas is nu klaar. Binnenkort nu toch eens proberen en foto te plaatsen dat is natuurlijk veel leuker dan die lange teksten zonder afbeelding.

Afijn...ik had de smaak te pakken van het tassen maken dus ben ik nu met de tas van Jeanette bezig waarvan wel een foto te zien is op deze site....maar dat is dus de tas van jeanette.

Ik gebruik daar strijkmolton voor....ideaal.....vertel ik je nog wel meer over.

Geen opmerkingen: