vrijdag 18 april 2008

Heart en Home

Van deze quilt, Heart and Home Quilt of the month, had ik al een tijdje het boek in huis. En ook de bijbehorende jelly roll. Dus vandaag een begin gemaakt met alle delen snijden.

Het is voor het eerst dat ik met zo'n jelly roll werk maar het gaat heel snel....zeker omdat het patroon er op afgestemd is.

En dan roets onder het naaimachientje, ik heb een Janome, met een inch voetje en dan is het eerste resultaat al weer snel zichtbaar en zit het eerst blok al weer in elkaar.


I have started today with the quilt Heart and home.

I use this Jelly roll.

2 opmerkingen:

Quibi zei

Hoi Lydia,

leuk dat je nu ook een weblog hebt! Het ziet er goed uit. Ik wist niet dat er bij de jellyrols ook een patronenboek te koop is. Ga ik ook eens naar kijken. Veel plezier met je blog en ik kom zeker af en toe even kijken.

groetjes, Yvonne

martine zei

Wat leuk, zie nu pas dat je ook een weblog hebt.
Welkom bij de club. Ziet er gezellig uit.
Zet je bij m'n favo's dan kom ik af en toe kijken.
groetjes